mandag, mai 09, 2011

Snart blir det is

Dette skrev jeg på denn bloggen, 22. mai 2006:

Om man tar med i betraktningen at jeg i gjennomsnitt har vært innom 2 ganger pr dag - under hele året, kan man tekke fra 600 besøk. Alikevel er besøkstallet godt over 3000. Derfor vil jeg allerede nå opplyse alle mine lesere om at den dagen besøkstallet passerer 100.000 besøkere - den dagen er dere alle sammen velkommen hjem til meg og min kjære på is og kake. Sara baker (går det bra Sara?) og jeg setter på kaffe. Is finnes alltid i fryseren! Med andre ord - følg med på min "sitemeter" nederst på siden. Den dagen den passerer det magiske tallet er det bare pakke sekken å komme!

50 000 besøkende har vært innom. Jeg stikker til butikken og handler, og regner med at vi runder 100 kilo soon and very soon....

1 kommentar:

R-15 sa...

...we are going to see the King...!
Man skal ikke kimse av krokusen :)