torsdag, august 25, 2005

Solbär, kirsebär, epler og gress

Det var faktisk nydelig å komme tilbake til vårt lille torp som ligger i landlige omgivelser rett utenfor Uppsala.
Enda nydeligere var det å pusle i hagen med gressklipning, bärplukking og litt rydding og fiksing. Jeg gleder meg til dagen vi eier et eget lite hus med fruktträr og bärbusker i hagen. Jeg elsker å väre ute å greie og fikse. Nå mangler vi bare et par milioner så er den saken på plass.
For de som vil stötte oss i saken, kan man kontakte meg ang hvilket kontonummer som gaver og donasjoner skal betales inn på.

Fortsatt god sommer!

1 kommentar:

Arvid sa...

Vi skjønner at du er glad i dette stedet, og at det er mye bær kan vi bekrefte etter å ha lånt torpet et par ganger. TUSEN TAKK!!!
Det var masse bær på buskene, så det skulle nok bli masse å gjøre med plukking. Hjemmelaget solbærsaft er veldig godt, og dere har vel råstoff til et års forbruk.

Takk for hyggelig kommentar om min blogg; jeg koser meg veldig med å lese din - kreativ og morsom.
Onkel